Saturday, February 12, 2011

Yang Mana Satu

Assalamualaikum..

Hari ni ari sabtu yeah...ari yang paling saya suker..ari ni hr minggu mestilah seronok.. leh spent time ngan org yang saya sayang...tp yg xsyoknya mlm td putri saya kul 5pagi br tdo...geram dibuatnya..tp seb baik ari ni cuti :)..pagi2 lg saya dh kejut suami saya nk kuar survey kete br kami hehe..alhamdulillah ada rezeki skit..skang dlm dilema xtau nk beli yang mana satu..dilema btol hehe..skang ada dua je pilihan yg kami ada n pilihan kami kete keluaran Malaysia (saya sokong brangan keluaran Malaysia ehehe)...apa pilihan kami tu..ermm cuba teka....

















atau
































jeng...jeng...jeng..































tunggu sambungan nya nanti k....hehe...






(sumber logo : www.google.com)









No comments:

Post a Comment