Thursday, February 10, 2011

"Sedetik Lebih" - Anuar Zain




Assalamualaikum..tetiba hari ni ter'feeling' skit hehe..cuba dgr lagu kat atas ni so sweet..kalo bleh hari2 saya nk dengar lagu ni ..tp cr punya cr lum jumpa lagi full song untuk lagu ni...cuba hayati liriknya...sangat2 indah.... kata2 baris2 ayat dalam lagu ni so touching.. tambah2 penyanyinya.. sape??? penyanyi yang sgt saya suka sape lagi kalo bukan 'anuar zain' i love all his song so romantic...n feeling....tp saya blum jumpa full songnya masih mencarik2 ....mcm mana nk buat nih huhu...kat bawah ni ade liriknya sekali, penat dengar 'pause lagu' tulis n dengar lagi 'pause' lagi sampai la abis lagu ni (yang sy dgr,tulis n pause tu bukan dr original singer k..hehe) tp xpe leh krn minat, saya ok jekk hehe..jom layan n hayati lirik lagu ni...sngat indah......opps lupa lak lagu ni 'OST Hikayat Merong Mahawangsa' pe pun jom hayati lirik ni... :)



Sedetik Lebih

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Tak ku sedar dibuang
Angan dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
*Ternyata kuperlukan 
Cinta dari dirimu
Sayang barulah terasa
Ku bernyawa
Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerna ku amat mencintai kamu
Kerna kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta
Sedetik lebih
Selepas selamanya
Dikala penuh ketakutan
Dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang
Dimiliki didunia asal masih
Adanya kamu
*ULANG SEMULA


HAAA....dah jumpa dah full song nya hehe..tp videonya saya yang buat...hehe

No comments:

Post a Comment